Kommunikation og marketing skal skabe salg gennem direkte taktisk kommunikation og indirekte holdningsbearbejdende kommunikation.

Future Wise har udviklet et spørgeskema, der giver din virksomhed indsigt i effekten af marketingindsatsen.

I 2011 udviklede Future Wise en ny tidssvarende metodik, som fanger de umiddelbare effekter af kommunikationen og samtidig følger synergien mellem alle mediagrupper fra synlighed og holdningsdannelse til reel adfærd.

Analyserne er opbygget efter AIDA – modellen og formålet er, at du løbende får evalueret effekten af virksomhedens kommunikation med fokus på mediavalget. Med resultaterne kan virksomheden konstant være opdateret på, hvordan markedsføringen fungerer og stille skarpt på den fremadrettede kampagneudvikling.

Vi kalder det New Media Metrics

New Media Metrcs består af to typer analyser: Løbende tracking og Deep Stick

Du får konkret viden om:

•Synlighed og stopeffekt

•Holdning til virksomheden og virksomhedens produkter

•Købsstimuli og motiv til at involvere sig

•Trafik til site/egne kanaler

•Plads i forbrugerens bevidsthed (synlighed, præferencer m.m.)

•Mest effektive mediagrupper til den konkrete kommunikationsopgave

Analyser

© 2017 Line Nielsen Consulting Proudly created with Wix.com